145316

حمیداوی: ۶ میلیارد از پرسپولیس طلب داریم

فرهاد حمیداوی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص مطالبه باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس بابت انتقال یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: جا دارد از پرسپولیسی‌ها تشکر کنم. مدیرعامل سابق، مدیرعامل فعلی و اعضای هیات مدیره این باشگاه در خصوص وعده‌های خود قول‌هایی داده اند.

وی افزود: در تاریخ ۲۳ بهمن ماه که پرسپولیسی‌ها باید مابقی پول رضایتنامه یحیی گل‌محمدی را پرداخت می‌کردند، مدیران پرسپولیس گفتند که خیالتان راحت. «شنبه» این پول در حسابتان خواهد بود اما ظاهرا در تقویم‌های آنها روز شنبه وجود ندارد و یا مرده است.

مالک باشگاه شهر خودرو تاکید کرد: پرسپولیس تا این لحظه ۶ میلیارد باید به ما پرداخت کند و منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. در همان تاریخ ۲۳ بهمن روی چک‌های آنها اقدام قانونی کردیم و وکیل باشگاه در حال پیگیری است.

وی در مورد توافق ۱۷ میلیاردی باشگاه پرسپولیس و شهر خودرو بابت انتقال گل محمدی، گفت: چنین مبلغی به هیچ وجه صحت ندارد.

حمیداوی گفت: تمام مبلغ توافق ما در این انتقال ۶ میلیارد تومان بود که پرسپولیس در آن زمان یک میلیارد و نیم به ما پرداخت کرد. در حال حاضر ۴ و نیم میلیارد دیگر از پرسپولیس می‌خواهیم که با توجه به عملی نشدن تعهدات و ضرر و زیان، ۶ میلیارد در مجموع از پرسپولیس بابت انتقال گل‌محمدی می‌خواهیم.

مالک باشگاه شهرخودرو در مورد احتمال نیمه تمام ماندن لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر این ویروس دست از سر دنیا بردارد. در مورد ادامه یا لغو مسابقات لیگ برتر نیز ما تابع قانون هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت نیمه کاره ماندن لیگ فوتبال امکان قهرمانی پرسپولیس وجود دارد، گفت: به نظر من حساسیت در انتهای جدول بیشتر از صدر جدول است. اگر قرار است لیگ نیمه کاره رها شود، بهتر است با آینده تیم‌ها بازی نشود چرا که همه آنها زحمت کشیدند و فصل آینده با همین تیم‌ها مسابقات از سر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید