137042

مدیر عامل بانک صنعت و معدن : پرداخت 10هزار میلیارد تومان تسهیلات به 3000 واحد صنعتی در سال 96 توسط بانک صنعت و معدن

حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : بانک صنعت و معدن در سال 1396 مبلغ 10هزار میلیارد تومان تسهیلات به 3000 واحد صنعتی پرداخته است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، وی که در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک سخن می گفت افزود : سهم واحدهای کوچک و متوسط از تسهیلات این بانک در سال 96 از 26 درصد به 36 درصد افزایش پیدا کرد .
مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به کسب رتبه سوم توسط این بانک در زمینه تامین مالی طرح های کوچک و متوسط در قالب طرح رونق تولید از اختصاص 13درصد از تسهیلات این بانک به استان های کمتر توسعه یافته در سال 96 سخن گفت .
حسین مهری اجرای بانکداری متمرکز در بانک صنعت و معدن را از اقدامات بانک صنعت و معدن در سال 1396 برشمرد که توانست در این زمینه به 80 درصد از اهداف خود برسد .
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : این بانک در راستای سیاست خروج از بنگاه داری در سال 1396 شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن را واگذار کرده است .

معاون وزارت امور اقتصادی و دارایی : بانک صنعت و معدن نقش پررنگی در تامین مالی طرحهای صنعتی کشور داشته است .

باقری معاون امور بانک ، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این نشست گفت : بانک صنعت ومعدن نقش بسیار پر رنگی در تامین مالی طرح های صنعتی کشور داشته است و این نقش در سالهای 97 و 98 پر رنگ تر خواهد شد .
باقری افزود : با توجه به فضای اقتصادی که کشورمان در پیش روی خود خواهد داشت این بانک با رویکردهای جدید و تلاش های مضاعف همچنان به ایفای نقش خود به عنوان یک بانک توسعه ای خواهد پرداخت .

معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور : بانک صنعت و معدن نقش بزرگی در اقتصاد کشور داشته است .

پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه در نشست یاد شده گفت : بانک صنعت و معدن نقش بزرگی در اقتصاد کشور داشته و طرح های بزرگی با تامین مالی این بانک به اجرا درآمده است .
وی افزود : یکی از کارهای مهم و قابل تقدیر این بانک آن است که علیرغم کارهای مهمی که به انجام رسانده است همواره بانکی منضبط بوده و هیچگونه اضافه برداشتی از بانک مرکزی نداشته است .
پورمحمدی تصریح کرد : مشکل کفایت سرمایه بانک صنعت و معدن باید از طریق به کارگیری روش های مناسب و مبتکرانه حل شود تا این بانک بتواند بیش از پیش به ایفای نقش خود در تامین مالی طرح های صنعتی کشور بپردازد .

بخشنده معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در این نشست نقش بانک صنعت و معدن را در حمایت از تولیدگران کشور مثبت ارزیابی کرد.
سرزعیم معاون وزیر در امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون ،کار و امور اجتماعی نیز ایجاد اشتغال جدید و حفظ اشتغال موجود با تامین مالی طرح های صنعتی و بویژه صنایع کوچک و متوسط را از اقدامات ارزشمند بانک صنعت و معدن توصیف کرد.
دادپور ، مدیرکل دفتر بودجه و امور مجامع وزارت صنعت معدن و تجارت در این ننشست گفت : عملکرد بانک صنعت و معدن علیرغم شرایط موجود کشور خوب و موثر بوده است .
دادپور افزود : اختصاص 37درصد از تسهیلات این بانک به بنگاه های کوچک و متوسط از نکات مثبتی است که باید مورد توجه قرار گیرد .
دادپور تصریح کرد : بانک صنعت و معدن به عنوان یک بازوی کارآمد ، برای وزارت صنعت معدن و تجارت دارای اهمیت ویژه بوده است .

دیدگاهتان را بنویسید