129438

چرا طارمی به دنبال جدایی است؟

چرا طارمی با وجود جایگاه مناسب در پرسپولیس و درآمد خوبی که دارد قصد جدایی از سرخ پوشان را در تابستان دار؟

به گزارش شفقنا ورزشی، مهدی طارمی در دو فصل اخیر در پرسپولیس بسیار خوب ظاهر شده است و توانست عنوان آقای گلی را به دست آورد.

مهاجم محبوب سرخ پوشان پایتخت یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد. درخشش او در لیگ قهرمانان آسیا، رقابت های لیگ برتر و همچنین انتخابی جام جهانی 2018 روسیه باعث شده است تا با چند پیشنهاد خوب اروپایی مواجه شود اما آیا طارمی به دنبال جدایی از سرخ پوشان است؟

به نظر می رسد که آقای گل لیگ دوست دارد که از سرخ پوشان جدا شود و این تنها به خاطر کسب درآمد بیشتر و یا رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی نیست چرا که او هم در ترکیب اصلی تیم ملی جایگاهی ثابت برای خود پیدا کرده است و هم درآمد خوبی در پرسپولیس به عنوان بهترین گلزن لیگ دارد.

به نظر می رسد که علاقه طارمی برای جدایی از پرسپولیس ترس از رقابت با گادوین منشا و نیمکت نشین باشد. طارمی با وجود آنکه بهترین گلزن لیگ است اما او یک تمام کننده قهار نیست و فرصت های زیادی را از دست می دهد تا اینکه موفق شود دروازه حریفان را باز کند.

برانکو بارها به دست دادن فرصت های زیاد توسط طارمی به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشاره کرده است و به همین خاطر هم گادوین منشا را جذب کرد. حضور این مهاجم نیجریه ای می تواند باعث نیمکت نشین شدن طارمی در بازیهای شود که پرسپولیس با یک مهاجم نوک بازی می کند و این اصلا چیزی نیست که بهترین گلزن لیگ بخواهد و به احتمال خیلی زیاد او به همین خاطر است که دوست دارد سرخ پوشان را در تابستان ترک کند.

دیدگاهتان را بنویسید